viernes, 27 de abril de 2012

XABIER LETE, 2

Aquí tenéis la autopresentación de Xabier Lete a través de dos audios. En el primero, y en su propia voz, la conocida canción Ni naiz (yo soy):


Ni naiz
erreka zikinen iturri garbiak
aurkitu nahi dituen poeta tristea.


Ni naiz
kaleetan zehar neguko eguzkitan
lanera dihoan gizon bakartia.


Ni naiz
hostorik gabe
gelditzen ari den ardaska lehorra,
ni naiz pasio zahar guztiak
kixkali nahi dituen bihotz iheskorra.

Ez zaidazu galdetu gauza ilun guztien
arrazoi gordea,
nora ote dihoan
denbora aldakorrak
daraman bidea.

Ni naiz
burrukaren erdian ilunpetan etsita
amur ematen duen pizti beldurtia.

Ni naiz ezerezetik ihes
munduaren erdian
ezin aurkitutako amets urrutia.

Ni naiz irrifar bakoitzean
gaztetasun hondarrak galtzen dituena,
ni naiz itsasoko haizeak
gogor astintzen dituen lainoen negarra.

Ez zaidazu galdetu...

Ni naiz
txori hegalari bat lurtasun zabarrari
etsipenez loturik dadukan katea.

Ni naiz
beste asko bezela neguko eguzkitan
hotzak hiltzen dagoen gizon bakartia.

Ni naiz lorerik gabe
gelditzen ari den ardaxka lehorra,
ni naiz pasio zahar guztiak
kiskali nahi dituen bihotz iheskorra 

Etzaidazu galdetu…

En el segundo, y en mi voz, la grabación de un poema de su último poemario:


El original, en euskara, lo podéis leer aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario

NO HAGO PÚBLICOS LOS ANÓNIMOS. ESCRIBE TU NOMBRE DESPUÉS DEL COMENTARIO.